valentin o miranda

Stan Smithed.

Publicerad 2015-03-26 13:24:32 i Barnkläder, Everyday life,


I år matchar jag familjen i sneakers från Adidas Stan Smith!

Lillan och jag har spenderat förmiddan på stan och inhandlat hennes första 2 par badbyxor och uv tröja till Valle. Sommaren och Grekland kommer allt närmre och vips säger det så är hyllorna i butikerna rensade. Hade hon varit lite större hade jag satsat på Kappahls bikinisar i år för jisses så fina dom är!

Dock är jag lite osäker på uv tröjans färger då jag inte hittade några badbyxor som matchade. Så får fortsätta spaningen och kanske byta om jag hittar nått bättre! 

Nu ska jag lapa lite kaffe innan vi ska till dagis och hämta hem lillen!

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela