valentin o miranda

Her name.

Publicerad 2015-03-04 18:25:48 i Barnkläder, Everyday life,

Kyrkan är nu bokad och förberedelserna har börjat. Min lilla dotter skall bli döpt och det ska firas minsann! 

Vill ni veta sanningen bakom hennes namn? 

Det är faktiskt så enkelt som att hon är döpt efter en väldigt vacker model vid namn Miranda Kerr. Monica efter hennes älskade mormor och Aylin är hennes Turkiska/Turkmenska namn eftersom hon är halv turkmen! 

Har hittat denna perfekta klänningen till henne från Lindex och den kommer ut i butik v 13!

--

Klockan är snart halv sju och solen har nästan gått ner i horisonten! Att få skriva det gör mig överlycklig och nu känns det absolut som att våren står och nosar runt hörnet! 

Idag vaknade Valentin med nackspärr så det är en lite snedvriden stackare jag har här hemma idag. Mycket värme på nacken och lite extra kärlek i form av karameller har han ordinerats. Nu väntar middag hos svärföräldrarna och ännu mer dopplanering! Ska visa er mina bästa "dop pynt" tips om ett tag!

Ha en fin kväll

Kram Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela