valentin o miranda

Happy third.

Publicerad 2015-03-01 19:32:27 i Everyday life,


1 mars idag och nedräkning till Valentins 3 års dag! Förberedelserna är igång och färgerna går som vanligt i blått! Förra året beställde jag hem ett gäng helium ballonger i ljusblått och svart, var så fint! 
I år har jag beställt dessa söta cupcakes formar som jag tänkte baka muffins i! Sugrör med stjärnor och prickiga godispåsar till barnen! Allt från Myperfectday.com 
Valentin har beställt Blixten Mcqueen tårta. Hittade sugarpaste oblat med Cars motiv på som jag tänker lägga på vanliga gräddtårtor. Blir nog super! Fanns med massa olika motiv på Barnkalaset.se


Ha en fin kväll, Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela