valentin o miranda

Happy third birthday Valentin!

Publicerad 2015-03-17 12:44:11 i Barnrums tips, Everyday life,



Jag blir inte klok på detta plockande efter småbilar, pussel, böcker, småbilar sa jag småbilar? 

Ska nån dag visa er min sons imponerade samling av småbilar! Tror att man kan räkna upp till 400 st om inte mer.. Det är det bästa han vet och han älskar varenda bil på sitt speciella lilla sett! Han vet vem han fick den av vilket märke det är och i vilken låda den bor! 

Min stora kille som idag fyller 3 år!

Kan inte begripa att det var 3 år sedan vi fick träffa honom för första gången! Idag har han en lillasyster och han sprider sån glädje runt sig att det inte är klokt! Han pratar tre språk och älskar att sjunga. Tror nog bestämt att det blir en stor del av hans liv för med den rösten och passionen han har för musik kan han ju inte annat än att fortsätta med det kanske livet ut! 

Skulle kunna skriva i timmar om min lilla Valentin men måste fortsätta städa hans rum innan han kommer hem o stökar ner det igen! 

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela